fredag 13 januari 2012

Ateljéfynd

Jag ska sätta igång med nya projekt men för att ens kunna börja var jag tvungen att röja upp i en ganska ingrodd ateljé. Svabbat golv, dammat, plockat, sorterat och gått igenom. Hittade ett gäng väl inpackade målningar från 07/08 (de sista jag gjorde innan jag började med min nuvarande teknik) som inte var så himla dumma. Men eftersom de tar upp mycket av min precious yta så tänkte jag att någon annan kanske vill ha dem?

Jag kommer inte skänka bort dem men om någon är intresserad så säljer jag till ett bra pris. Skriv till: mail[at]danielmilton.se

Klicka på bilderna för att se större.



Den där högen väntar dock på att åka till Eksjö Museum.



De är större än jag mindes dem.



"Repulsion" 135x100 cm (Akryl på duk, 2007). SÅLD



"Utan titel" (Nunnor) 120x90 cm (Akryl på duk, 2007).



"De tre (fyra)" 120x90 cm (Akryl på duk, 2007).



"Little pleasure" 120x80 cm (Akryl på duk, 2008). SÅLD