torsdag 28 april 2011

Tröttgöte



Trots påskledighet på landet och hjälp av familjen att ta hand om vår lilla orkan så känner jag mig rätt utpumpad. Igår t.ex. när jag skulle lämna tillbaka bilen vi lånat så bara blåste jag rätt igenom en stor korsning i Uppsala fast det var rödljus överallt, kunde slutat i knas. Och tidigare på dagen skulle vi kolla på en lägenhet att ev. hyra om vi inte hittar någon i Gröndal tills vi måste flytta ut (1 juni) men väl där kände jag bara att jag inte orkade och höll på att falla ihop. Satte mig ute på gatan med Akira och då kom en snubbe fram och sa åt mig att andas och sa att det ordnar sig. Jag måste sett helt knäckt ut.

Idag har jag hängt med lilleman hela dagen och han har som tur är varit på ett strålande humör så jag orkade ta mig till ateljén nu på kvällen. Känner mig dock jävligt såsig och orkeslös efter en massa tråkiga måsten här så imorgon tänkte jag gå till Magasin3 och fylla på med kraft.

Sen måste jag upp på målarhästen igen, sommaren närmar sig fort.