fredag 18 februari 2011

Ska kanske klämma in några grupputställningar?



Nu är det spikat - i mitten av februari 2012 och fem veckor framåt kommer jag att ställa ut på Eksjö Konsthall. Jag har aldrig varit där men det ser lovande ut på ritningen och de bilder jag fått. Bilden ovan är från en utställning där med Elisabeth Olson Wallin (hon med Ecce homo ni vet). Detta blir min första separatutställning på en konsthall, kul!

Nu är det bara det där konstmuseet kvar, tror jag får besked om när jag ska ställa ut där inom någon vecka eller så. Känns smått surrealistiskt att veta precis vad jag ska göra så långt framåt, såhär ser planeringen ut hittills:

April 2011 - Galleri Ars Amandi, Linköping (separat).
Juni 2011 - Galleri Mårtenson&Persson, Båstad (separat).
Oktober 2011 - Galleri Thomassen, Göteborg, (separat).
Februari 2012 - Eksjö Konsthall, Eksjö (separat).
Xxxxxx 2012 - Hemligt konstmuseum, Hemlig stad (separat)

Lite lustigt med tanke på att när vi kom tillbaka från New York i juni förra året hade jag inget planerat. Noll. Då intalade jag mig att det var rätt soft, men detta känns ärligt talat bättre.