torsdag 16 september 2010

Tid, ett kungarike för lite mer tid



Jobbmässigt och kreativt har det varit en riktig rövdag. Kanske beror det på att jag visste att jag hade en hel dag i ateljén och att jag skulle hinna med sjukt mycket för att jag måste hinna med sjukt mycket för annars blir det kaos och så har jag varit (och är) förkyld och ligger redan efter men bara jag kommer igång nu och, och, och.

Men gnäll är rätt ocharmigt så jag skriver om något annat istället.

En bra grej med att ha ateljé i ett kollektiv som detta är att oväntade grejer kan ske. Idag knackade t.ex. Jens på och presenterade mig för en curator från Krakow som jag och några andra sedan hade ett möte med. Han gillade mina grejer och plåtade lite och vem vet vad det kan leda till. Kanske inget, kanske allt.

Nu måste jag jobbe.