torsdag 28 oktober 2010

Konst åt folket!



Det både har och har inte hänt så mycket idag. Jag har lite nyheter om kommande utställningar och sånt men jag väntar lite med att berätta tills allt är hårdspikat. Var i ateljén några timmar och fick en del gjort, har börjat jobba på New York-sviten som har lossnat bra. De blir lite av ett mellanting av vad jag gjort tidigare och det jag skissat på hittills i år, men om jag blandat bilder från hela världen hejvilt tidigare så blir det bara från N.Y. denna gång. Det är ramen.

Och så finns det tre nya bilder tillgängliga på konstbar nu. Fick ett mejl från ägaren tidigare idag där han skrev att jag slagit hastighetsrekord på webshoppen - bara någon timme efter de lagts ut kom den första beställningen. Gött. Jag gillar verkligen att de som tycker om mina grejer kan gå dit och köpa ett inramat tryck i hög kvalitet för väldigt rimliga pengar, alla har ju inte råd eller intresse av att lägga tiotusentals kronor på konst. Har jag hört.