lördag 27 november 2010

Att bara redovisa ändlösa dagar med mer eller mindre menlöst innehåll på ett mer eller mindre skrytsamt sätt håller inte längre.



Ok, dags för lite självrannsakan. Den här bloggen är inte så himla kul va? Vad jag har för mig på dagarna och hur min "karriär" går är inte så intressant (förutom för de närmast sörjande) och jag måste göra något åt det. Eller lägga ned.

Nu hade jag t.ex. tänkt skriva ett inlägg om fotomässan jag var på idag och yada, yada när det slog mig att det är ju skittråkigt att både skriva och läsa (för att inte tala om vilka tråkiga bilder jag tänkte smälla upp). Om man ska hålla på att lägga ned en jävla massa timmar i veckan på att driva en blogg så är väl det minsta man kan göra att göra det bra, om inte annat med tanke på er som ändå läser. Och om jag ska vara helt ärlig så blir ni inte fler, det är lika många unika besökare nu som för ett år sedan (ett par hundra om dagen) och jag har - med all respekt till alla er - lite större ambitioner än så.

Jag måste fundera lite och ber om att få återkomma. Förhoppningsvis inom kort och med något gott. För detta håller inte.