måndag 29 november 2010

Såhär är det



Eftersom ingen betalar mig för att skriva och responsen är rätt minimal så känns det - som jag skrev tidigare - inte så motiverat att fortsätta att lägga skitmånga timmar i veckan på att plåta, fundera, redigera och skriva blogg. Dessutom har jag fullt upp med ett barn och flera stora utställningar på gång så det är även en prioriteringsfråga. Men. Eftersom jag har bloggat i princip dagligen sedan 2006 så vore det rätt korkat att lägga av nu och bara skita i allt jag byggt upp. Det är ju ändå tusentals läsare i månaden här.

Så. Tills vidare kommer jag att använda bloggen som en informationsplats för saker som rör min konst, typ utställningar, recensioner och sånt. Nya projekt. Kanske visa vad jag gör i ateljén då och då. Jag kommer inte att skriva dagligen (ahh, vilken lättnad!) och jag kommer inte att hålla på och gagga om vardagsgrejer, men händer det något extrakul privat som känns värt att dela med sig av kommer jag förstås inte att hålla inne med det.

Hoppas vi ses i fortsättningen också.