fredag 5 februari 2010

Hur mycket är atten värd då?

Precis som jag anade så har det inte hörts ett knyst angående min annons här i bloggen (och på Kdebatt). Är faktiskt inte så himla märkligt att ingen vill betala 3.000:- för den där skrubben. Att jag har gjort de i nästan fyra år har jag ingen riktigt bra förklaring till, förutom att jag tycker att det varit gött att kunna promenera dit på en kvart. Nåväl, jag testar blocket också. Tur att det inte är mitt problem, jag försöker bara hjälpa till innan jag sjappar.

Jag skrev ju igår om ett nytt tryck på konstbar men glömde att säga vilket det handlar om. Det är "Some Schuss" och upplagan är som vanligt 20 ex. Skynda dit om du är intresserad, flera av mina grejer är på väg att sälja slut och när de gjort det får man ingen andra chans.




Planen för dagen är att ta färjan över till Liljevalchs och kolla vad det handlar om. Varje dag läser man nya sågningar av vårsalongen som verkar vara amatörernas afton i år. Det kommer förstås inte att påverka antalet besökare (tvärtom) men kanske blir det svårare för dem att få in bra ansökningar i framtiden. Jag återkommer förstås med en liten sammanfattning senare idag.