måndag 8 februari 2010

Jag ♥ min revisor



Jag vet ärligt talat inte hur jag skulle få ihop deklarationen om jag inte hade en revisor. Det är precis på vippen att jag fattar vilka papper hon vill ha, jag är totalt efterbliven när det kommer till sånt här. Att sätta in kvitton i en pärm är jag mästare på men där någonstans slutar min talang. Visst tar hon bra betalt för sina tjänster men att slippa ångesten är värt mycket, dessutom drar hon av och grejar saker som jag inte har koll på så det vore en förlustaffär att inte anlita henne.

Just nu håller min mejlserver på och fukkar och jag har inte tid med det. Har örtio saker att göra och jag måste få iväg de där mejlen. Skulle tro att säkert hälften av min tid går åt till en massa administrativa sysslor och ibland undrar jag om det är konstnär eller någonslags handläggare jag är. Jag måste ju för fan måla!