fredag 2 juli 2010

Den riktiga Hasselhoff

Ett av mina absoluta favoritprogram när jag var liten var Knight Rider. Så gammal är jag. Nu går det tidigt på mornarna på sexan (som vi av någon anledning har i stugan) och jag håller på att introducera denna fantastiska serie för lillen varje gång jag grötar honom på morgonen. Han verkar gilla det, men å andra sidan är han precis lika såld på reklamavbrotten.

För mig är det hur som helst en ypperlig start på dagen.


David Hasselhoff innan han kutade runt på beachen. Han snackar med bilen genom sin klocka, detta var långt innan mobiltelefonen fanns.


Bilen heter Kitt och är smart som attan.


Varje gång Kitt snackar så får man se den här panelen. Hightech.


I dagens avsnitt kunde bilen köra på vatten. Det har jag inte sett förut.



Hasselhoff slåss. Det är alltid en schysst fistfight i varje avsnitt.