måndag 28 mars 2011

Hjälp mig att ändra den där patetiska nian



Jag har länge hållt mig ifrån att skapa en speciell sida på facebook för min konst. Från början för att de upphovsrättsliga reglerna för bilder känts minst sagt luddiga och senare för att man var tvungen att att kalla det "fan-page" vilket jag tycker känns rätt förmätet. Michael Jackson, Madonna och Mötley Crue har fans - inte jag. Ingen konstnär.

Sedan har jag efter en massa vänförfrågningar från människor jag inte träffat känt att jag vill skilja på privatpersonen Daniel och konstnären Daniel (på facebook iallafall) så det är också en anledning till att jag valt att göra såhär.

Hur som helst - nu ligger den där och förutom att informera om utställningar och sånt kommer jag att bara mata upp bilder från ateljén, nya verk och konstrelaterade grejer som jag inte vill spamma med här i bloggen och på min vanliga fejja så häng med dit och gilla!.