tisdag 29 mars 2011

Motstå detta då!


Ett massivt mejlutskick och spammande av alla mina fejjavänner har lett till att nästan fyrtio personer har tagit sig tid för att gå in på min sida och trycka på gillaknappen. Det är ju löjligt. Visst - det finns säkert en och annan som stör sig på mig och aldrig skulle nedlåta sig till att klicka på den där knappen men nu snackar vi hundratals människor (+ ytterligare några hundra som läst förra inlägget). SÅ illa omtyckt kan jag väl inte vara?

Så vi gör såhär, jag mutar mig till er kärlek istället - gå in på den där sidan och klicka på "gilla" så är du med och tävlar om ett inramat collage av mig (Galleri Mårtenson&Persson säljer dessa för 3.500 kr). När räknaren stannar på 250 personer så drar jag ett namn och denna har vunnit bilden nedan (inramad och allt, jag står för frakt inom Sverige). Ni som redan klickat är förstås också med och tävlar och har du inget facebookkonto är det bara att skaffa ett.

Ok?



I guess you had to be there, 2008 (33x25 cm inkl. passepartou & ram).