fredag 4 juni 2010

Fotomission med lilleman

Asfalten kokade och kläderna klibbade mer än vanligt så det var kanske inte aslistigt att gå och fota Brooklyn Bridge just idag. Men Maria hade heldag med shopping så jag tyckte att det passade bra att ta lillen och knalla dit. Vi höll på att smälta men jag fick bilderna jag ville ha.

Nu på kvällen har jag suttit och fixat en massa cd-skivor med mitt shit som jag ska dela ut på vår gallerirunda i Williamsburg på lördag. Jag har helt släppt det där med att rikta in sig på ett galleri och fokusera på det, nu skjuter jag brett med hagelbrakaren och får se vad jag träffar. Va fan, kan ju inte gå här och fjutta längre.

Imorgon blir det uptown igen. Guggenheim, Naturhistoriska, FN-skrapan och så vernissage nere hos oss på kvällen. Späckat.


Min favoritbro i New York och kanske hela världen.


Plåt, betong och glas i lätt motljus.


Manhattan Bridge. Inte lika flott.


Verkar som munkar får lite semester de också.



Jag gillar verkligen inte stående bilder men ibland måste man.