torsdag 3 juni 2010

Idag var vi i Barcelona

Asså, det är precis det här jag älskar med den här stan. Man sätter sig på tunnelbanan och en halvtimme senare är man i Brighton, Barcelona eller annan valfri badort. ALLT finns här. Coney Island var precis allt jag hade hoppats och lite till. Det firade jag genom att ta ett par hundra bilder till arkivet. Grym dag!

Nu har jag börjat kolla upp gallerier i Williamsburg, Brooklyn. Ska nog lägga det sista krutet där. Om det ska bli något är det nog där jag har störst chans (har jag äntligen kommit fram till), dessutom är det ju dit gallerierna flyttar nu. Visserligen växer det upp ett nytt gallericentrum på Lower East Side men det skiljer sig inte så himla mycket från Chelsea - lite skitnödigt och väldigt, väldigt dyrt (det verkar hänga ihop). Brooklyn känns mer rätt för mig. Just nu.


Den har rullat några mil nu den där vagnen.


En klassiker. Som det aldrig skulle falla mig in att åka.


New York Aquarium. Akira älskade sköldpaddorna.


Maria smälte in perfekt i miljön. Visst är hon fin?


Sand! Varför har ni inte berättat om sand tidigare?