tisdag 3 augusti 2010

Ett golv är ett golv är ett golv

Jag fattar att det inte är superintressant att läsa inlägg efter inlägg om hur ett ateljégolv växer fram så därför får ni ett par andra bilder också. Sån är jag.


Den gråa kanske ser lite dassig ut i jämförelse med det blå men jag lovar att det blir så jävla mycket bättre.


Förutom att vitbalansen är åt skogen kan man få en uppfattning om hur slutresultatet kommer att bli. Lite som ett flott galleri.


Jens (som dragit igång hela kollektivet) sitter ett par dörrar bort. Vi var ateljégrannar på Ölands Konstskola också och det känns väldigt rätt att vi är det igen.


Jag prommade hem och gick förbi fotografen på Hornsgatan som tar sådana där obehagliga softade bilder på män som håller om sina gravida kvinnor och fula barn. Men den här tog fan priset.



Sen gick jag förbi köttclownen och tänkte dumpa några burgare. Men ångrade mig och vaskade iväg ett sms istället.