fredag 6 augusti 2010

Jag vet, jag skulle inte blogga om sånt här

Vi skulle egentligen bara gå en sväng till ateljén för att se om jag verkligen skulle behålla det där gigantiska bordet jag fick av Jens (det ska jag inte) men det blev en heldag i Gröndal istället. Jag köpte en liten blommig soffa också men glömde plåta den, hoppas ni kan hålla er några dagar för imorgon åker vi till Uppsala* så det blir ett litet bloggbreak.

*Vi ska på bio tillsammans för första gången sedan Akki föddes och så ska jag på någonslags kemiststudentfest med en barndomskompis jag inte sett på drygt 15 år. Ska bli intressant.


Pizzapaus på en av bryggorna i Gröndal. Snart ska vi bo där. Snart. Hoppas väldigt, väldigt snart. Jättesnart.


Sen gick vi till Vinterviken och fikade lite.


Och så var det det där med fotograferna på Hornsgatan igen - de jobbar helt klart i motvind (klicka på bilden för större).



Tur att de inte var tre iallafall.