onsdag 18 augusti 2010

Memory lane 18 augusti

Det har inte hänt ett smack idag så jag drar till det beprövade greppet att smälla upp en massa gammelbilder på rad istället. Kanske inte så himla intressant/kul för de flesta men JAG tycker att det är roligt att rota i arkiven och det är det viktigaste. Eller också är det inte det viktigaste men nu är det som det är.


Typ idag för fem år sedan satt Kalle och jag på Kellys och när denna bild togs visste vi ännu inte vilken kaosartad kväll det skulle bli. Den innehöll allt från limofärd till bastu med en galen bolivian (vi hade inte köpt knark av honom). Det var på den tiden när Kalle filmade allt så hela rasket finns dokumenterat på video.


Typ idag för fyra år sedan var vi med när Gudrun Schyman presenterade FI:s valkampanj. Den fick rätt mycket uppmärksamhet och utsågs till den bästa kampanjen av bl.a. reklamvärlden. Naturligtvis var det min Maria som spånat ihop den (tillsammans med en vän).


Typ idag för tre år sedan verkar jag varit blond och nöjd på Skinnarviksberget. Har för mig att något firades men minns inte vad. Klirr i kassan antagligen.


Typ idag för två år sedan tog jag en av mina bästa bilder någonsin.



Typ idag för ett år sedan var Maria fortfarande på smällen och vi satt som vanligt på Skinnis. Har inte varit där i år vilket måste vara första gången sedan jag flyttade hit och det måste ändras på. Dags att Kiddo får lite sommarpåbergetsöder medan vi fortfarande bor kvar.