fredag 20 augusti 2010

Varför finns det ingen svensk Obama?



När man inte tror att en sämre vallåt eller kampanj kan presenteras så smäller de till med en sån här läskig bil. Det är varken smart eller kul, bara dåligt och tråkigt. Fast jag kom på en grej - och nu kanske jag trampar några på tårna - men om man röstar på partiet ovan så kanske man uppskattar dåliga och tråkiga saker och det vet deras reklambyrå så därför producerar de sånt här skit.

Men det är inte bara blåblocket som kommer med dynga, jag hörde vänsterpartiets vallåt* igår (på radio) och jag trodde på allvar att det var en dålig skämtsång i ett skämtprogram. Det var det inte. Varför är alla** som håller på med politik så töntiga och har så dålig*** smak?

* Har även hört moderaternas och den är naturligtvis kass den med.

** Inte du syrran förstås.

*** Med dålig smak menar jag motsatsen till bra smak. Ett exempel på någon med bra smak är t.ex. jag.