lördag 13 mars 2010

Jag är iofs inte förvånad

Jag brukar aldrig titta på melodifestivalen för jag avskyr schlager och allt runt omkring det där skräpjippot men ikväll zappade vi över då och då för att se Salems uppträdande. Hans bidrag - som verkligen är en bra låt - har ju spelats ganska mycket på radio och jag blev lite nyfiken på om alla svennebananer där ute fattade det. Det gjorde de inte.

Annars har vi haft en soft kväll. Den har sett ut typ såhär:

Maria sitter och "craigslistar" lägenheter åt oss. Jag sitter med lillefjant vid vid tv:n.


Såhär ser han ut förresten. Han gör allt för att få in sina små strumpor i käften.


När morsan är klar blir han glad.



Och när vi vill skoja till det ordentligt på lördagskvällen så sätter vi på honom en blöja på huvudet. Sedan skrattar vi rått medan jag plåtar.