onsdag 14 april 2010

Jag är lättroad



Fatta att jag blev glad när jag hittade den här partylådan i vår lokala supermarket. Tolvpack blandade öl från Brooklyn Lager - mitt favvomärke. Måste åka ut till deras bryggeri någondag och kolla in resten av sortimentet.

Idag är det soligt så terassrengöringen fortsätter (jag var tvungen att avbryta igår p.g.a. avsaknad av handskar och starka amerikanska rengöringsmedel) och i eftermiddag drar jag till Brooklyn och byter kuddar och fixar med parasollet. Inte så himla sugen men jag ska förstås att passa på att plåta (tar tunnelbanan denna gång) så det är ok.

Den som tycker att det är lite klent med konsten här i bloggen får hålla ut. För tillfället tänker jag bara ta det lugnt och ta en break från allt sådant. Det är en fantastisk känsla att bo i New York och inte känna stress att hinna med en massa grejer, bara ta dagarna som de kommer.

Men konsten kommer den också - jag lovar.