onsdag 28 april 2010

Man kan inte ha för många solbrillor

Idag har vi tagit det rätt lugnt igen, bara en vända i Soho och upp och ned på Broadway. Egentligen hade Maria tänkt handla lite grejer men det var jag som gjorde det istället, blir ofta så när vi är ute för att hon ska shoppa. Jag hittade en rutig jacka och ett par finfina gula brillor, nu fattas bara de röda dojjorna som jag letar efter. Färg, jag behöver färg!


Broadway. Lillen tycker det är kul att glo på folk.


Ett galleri i Soho som verkade schysst, ska kolla upp det noggrannare. UPDATE: inget för mig, bättre kan jag få.


Världen är lite vackrare genom mina nya gula fina.


Akira fyller sju månader idag, det firade vi på Tom & Jerry's. Det såg exakt likadant ut som det gjorde när vi var där sist för fyra år sedan.



Vi som hade tänkt laga mycket mat hemma för att vi bor så dyrt. Ja tjena.