torsdag 27 maj 2010

Det kokta fläsket har blivit stekt

Jag vet att jag höll på att gnälla ihjäl mig på the never ending winter och bara längtade efter varmare väder. Och varmare väder vi fick. Klockan är 20.30 och vi har inte pallat att gå ut idag pga. av värmen och efter kl. 14 gick det inte att vara på terrassen. Ac:n i sovrummet har gått för fullt så det är enda platsen vi har kunnat vistas på nu på eftermiddagen/kvällen. Det är fortfarande över 30 grader både ute och i resten av lägenheten (ac:n pallar inte att kyla det större rummet). Hjärnan kokar.

Detta skulle vara helt ok i Thailand eller någon annanstans där man har hav och pooler, men i en lägenhet i New York är det vidrigt.


Lilleman gillar vatten. Det ska bli grymt kul att bada med honom i sommar.


Shortsen köpte jag på K-mart (de skrikigaste de hade) och linnet på Marc Jacobs. Att jag blivit lite småtjock är inget jag bryr mig så mycket om.


Han njuter. Jag lovar.


Evian - vart ska jag skicka fakturan?



Sval(are), nöjd och glad.