torsdag 13 maj 2010

Nu räcker det med Brooklyn

Asså, jag pallar inte skriva så mycket idag heller. Vi gick fram och tillbaka till Brooklyn för att kolla på judarna i Williamsburg och sedan fick Maria och jag en bonuskväll på krogen. Eller kväll och kväll, en dryg timme blev det. Men den utnyttjade vi väl. Nu har vi nyss ätit grymt käk från veganrestaurangen runt hörnet.

Imorgon drar morsan tillbaka till Sverige så nu är det hög tid att koncentrera sig på konsten. Vi har en månad kvar här och jag har mycket kvar att göra. Så det är väl bäst att jag gör.


Akira är hungrig.


Williamsburg bridge. Idag var det riktigt rövväder.


Men vi var rätt glada ändå.


Vi kollar in judar. Egentligen vill de inte bli plåtade så man måste låtsas att man tar kort på något annat hela tiden. Den här bilden blev väl sådär.



På en bar bredvid oss. Jag drack en riktigt, riktigt dålig öl. Tänk Bud Light utspädd med diskvatten.