torsdag 3 september 2009

En natt till.

Vi satt och åt lunch innan vi skulle åka härifrån. Jag hade redan städat och plockat i ordning i stugan och Maria har skördat och grejat. Det var så skönt i solen. Jag frågade Maria om vi inte skulle åka imorgon istället. Vi kan njuta en dag till och så slipper vi köer och skit om vi åker tidigt. Hon tyckte det lät som en bra idé så här sitter jag medan Maria tupplurar. Bonustid. Det är skönt att vara sin egen boss.

Men sedan blir det tokmåleri ett tag. Hoppas att Skrutten håller sig inne ett tag till så att jag hinner komma igång ordentligt. Jag har sjukt mycket att göra inför Liverpool. Det ska bli kul, men det kommer att bli tajt. Tur att jag funkar som bäst under press.

Annars så passade jag på att bränna mig ganska mycket på en brännässla. Det var ju sista chansen idag liksom. Nu är trädgården ganska fin, bra mycket bättre än när vi kom. Längtar redan till nästa gång vi ska hit. Då är vi tre.

















Marias skörd.