onsdag 16 september 2009

Heja internet.



Knallade över bron till Skärmarbrink för att titta till bilen. Vi kan ju behöva den när som helst så det är ju bra om den står där den ska och att den startar ordentligt. Det gjorde den. På tillbakavägen tittade jag in på East Street Tattoo men hittade inget jag fastnade för. Ibland har de japanska gästtatuerare där, man kanske skulle försöka pricka in en sådan.

Nu sitter jag i ateljén och funderar på om jag ska börja jobba på nästa tavla direkt eller om jag ska hem och äta lunch först. Det lutar åt lunchen, jag har slarvat ganska mycket ett tag. Står och målar och glömmer bort tiden och plötsligt har man inte ätit på sju timmar. Sen när man käkar blir man mätt och matt och pallar inte fortsätta. Dåligt.

Fick just ett mejl från Konstbar. De hade skickat en tavla till en kund i Holland. Det är lite roligt eftersom jag har haft en del trafik därifrån på min hemsida de senaste veckorna. Skulle vara intressant att veta hur holländarna plötsligt hittat till mig. Heja internet.

Appropå det så är det hyfsad snurr på bloggen redan, räknaren på sidan visar dock något helt annat statistiken jag får från olika bloggportaler. Jag ångrar inte en sekund att jag bytte plats och är jätteglad över den respons jag fått. Tack alla ni som läser och heja Blogger!

,