måndag 5 oktober 2009

Fantastiska inlägg kommer.



Igår när jag gick och handlade såg jag denna skylt. Tyckte att det var fint att den illustrerar sig själv och inte hymlar vad det handlar om. Undrar om de säljer extra många puddingar av blod tack vare detta?

Min premiär på Kdebatt igår känns jättebra. Ett bra sammanhang att synas i och redan många positiva kommentarer som lovar gott inför framtiden. Det finns flera bra bloggar att läsa där men en är extra fantastisk, skriven av en snubbe som kallar sig för Face - kolla in.

Nu sitter jag och väntar på mejl från DN-reporten som var här och intervjuade mig i torsdags. Jag hade några små synpunkter på utkastet till artikeln och det vore skönt att få bekräftat att allt blir ok innan jag drar ned på stan. Tidningen går ju till tryck i natt. Egentligen borde jag väl skriva en sjukt fantastisk blogg så att ev. DN-läsare som hittar hit blir sugna att fortsätta att följa mig. Men jag orkar inte just nu. Att senaste numret av Filter fortfarande ligger oöppnad bredvid mig säger väl allt om läget här för tillfället. Den brukar jag annars kasta mig över som ett svin över sina skulor.

Men misströsta inte, fantastiska inlägg kommer att komma. Håll ut!