tisdag 6 oktober 2009

Kommer 2010 att bli mitt år?



Ett av mina mål är att hamna på framsidan av DN:s kulturdel, det och att vara sommarpratare i P1 innan jag fyller fyrtio. Dagens helsida i DN är ett stort steg på vägen för ju fler som känner till en desto större är chansen att saker börjar hända. Och om man kollar hur de senaste två åren varit för mig som konstnär så ser kurvan väldigt bra ut. Kommer 2010 att bli mitt år?

Jag antar att många som läser detta aldrig har sett min blogg förut och en presentation kanske vore på sin plats. Då är det bara att bläddra ned litegrand på denna sida för häromdan skrev jag en lång presentationstext för Kdebatt. Gillar du mitt pladder så blir jag glad om du bokmärker min blogg och hänger på i fortsättningen också. Många läsare sporrar till bättre inlägg. Kommentera gärna om du gillar eller ogillar något jag skriver. Då blir jag glad.

Nu börjar Akira (vars namn inte alls är taget efter Kurosawa, det hittade reporten på själv) att knorra lite. Hans mor har inte sovit många timmar inatt och själv har jag varit vaken sedan kl. 05.00. Tror det är dags för en morgonpromenad.

Och just det ja, bilden ovan går att få i läsbart skick om man klickar på den. Jag väntar fortfarande på besked om länk/PDF från DN så den får duga tills vidare.