onsdag 7 oktober 2009

Vänta bara



Jag hade nog i ärlighetens namn förväntat mig ännu fler träffar på bloggen igår med tanke på att adressen stod i en artikel i sveriges största morgontidning. Men en fördubbling av antalet unika besökare är ju inte fel heller, hoppas ni stannar (att dagens statistik är så låg beror förstås på att klockan bara är 10 på morgonen). Nu ligger även artikeln ute på dn.se och där länkas förstås till min blogg. För all framtid.

DN har nästan en miljon läsare en vanlig vardag så hur som helst så har några hundratusen människor nu läst om min konst och sett min fejja. Det är det viktigaste och så stort att det nästan är omöjligt att föreställa sig. Sakta, sakta ska jag igla mig in i människors medvetanden och bit för bit nästla mig in där dörrar öppnas och synas lite här. Och där.

Vänta bara.