tisdag 19 januari 2010

Jag behöver din hjälp!



Var just hos min lokala järnhandlare för att fylla på förråden. Det svartnade nästan för ögonen när de berättade att klarlacken jag använder till alla mina verk gått ur sortimentet. Fan.

Jag har provat andra grejer och det funkar inte alls lika bra så nu behöver jag DIN hjälp. Nästa gång du strosar i en järn- eller färghandel och ser burken ovan - hör av dig till mig! Ring, skicka ett mejl eller skriv en kommentar i bloggen. Det bästa är förstås om butiken finns i Stockholm men jag flänger runt lite i Sverige så hör av dig oavsett var du bor.

Det är viktigt att burken ser ut exakt som på bilden ovan. Beckers decor klarlack halvmatt (15) som är vattenbaserad och säljs på halvlitersburk (Art. nr. 050009). Pris runt 150 spänn tror jag. Min tacksamhet kommer att vara oändlig.