tisdag 17 augusti 2010

Jag kan börja jobba!



Sakta, sakta får jag ordning på ateljén och nu är själva kontorsarbetsplatsen klar (den där anskrämliga bruna saken kommer naturligtvis att målas vit inom kort). Alla hyllor är uppe så nu kan jag börja packa upp på allvar, är otroligt trött på att se bananlådor. Fin griffeltavla va? Den ska ersätta alla lappar jag brukar ha i drivor på skrivbordet. Nystart.

Jag vet att mitt bloggande varit lite snålt och sporadiskt den senaste tiden och jag ska försöka ändra på det men för tillfället ligger en stor del av mitt fokus på att vara pappa och ta hand om en tiomånaders grisapa med attityd (när jag inte kvälls/nattroddar här förstås). Maria ska ta tag i nya filmprojekt så kiddo blir mitt huvudansvar det närmaste halvåret och det är en omställning förstås.

Men håll ut, jag kommer snart in i det här.