tisdag 27 oktober 2009

Eftertraktad.



Inom loppet av ett par timmar tidigare idag fick jag ett hyfsat stort illustrationsuppdrag och en rolig utställningsförfrågan. Jag ska inte gå in närmare på vad det är innan något är klart men jag gillar verkligen att helt plötsligt bli kontaktad av folk som har saker att erbjuda eller vill ha något av mig. Såvida de inte har en mapp i handen eller är telefonförsäljare förstås. Då kan de brinna.

Bilden ovan tog jag igår och den har absolut inget med texten att göra. Fatta vad mycket bilder jag skulle missa om jag inte ALLTID hade en kamera med mig. Men den kvällen vi såg ett UFO över Södermalm hann jag såklart inte få fram den. Typiskt. Det är ju ändå ett av mina största argument för att ständigt bära med sig en otymplig elektronikklump.

Nästa gång. Då jävlar.