tisdag 23 mars 2010

Nu känner jag bara lycka

Flytten gick på rekordtid, jag packade bilen full och vi fick med oss allt i ett lass. Nästa projekt är att pussla in allt hemma eftersom jag struntat i att hyra förråd. Vi ska ju inte vara här så mycket ändå, först NYC i två månader och sedan är det sommar och då är vi ju på landet hela tiden. Och i höst flyttar vi förhoppningsvis till något större.

Jag har fått lite tips från min revisor angående New York förresten. Eftersom jag har eget företag så kan jag dra av allt arbetsrelaterat och får till och med traktamente medan vi är där. Så det är bara att fortsätta att häfta in grejer i pärmen. Jag älskar att vara företagare.


Nu vill jag inte se de där jävla bananlådorna något mer. Javisst ja, jag har ställt ett helt berg bredvid sängen.


Den bästa ateljéutflyttarsnubben jag vet. Och den enda.



Björn lurade mig att bära dubbelt så mycket.