söndag 10 april 2011

Jag skryter om någon annan som omväxling

Jag vet (återigen). Detta är en konstblogg men jag är inte mer än människa så jag kan omöjligt låta bli att dela med mig av dessa bilder på kiddo. Och när jag ändå håller på så kan jag berätta att igår när jag läste Pippi för Akira så pekade han på en tavla på väggen i boken och sa "pappa". Han måste tro att jag haft fullt upp om jag målat varenda tavla i världen.

Och så har han börjat lära sig bokstäver, än så länge A, K & N. Tidigare idag pekade han på n:et i min Led Zeppelin-tisha och ba "nnnn". Jag har ingen större koll men det känns rätt tidigt för en 18 månaders. Måste bero på att vi bara trycker i honom fet fisk (att hans morsa har vunnit både SM och VM i copywriting kan ju också ha något med saken att göra). Och så kan han sju miljoner grejer till men det tar jag någon annan dag.

Här är microbert på vår gård för en liten stund sedan.