lördag 7 november 2009

Heldag med orangutangerna.



Det var inga konstigheter att börja jobba igen. Kändes bara lite märkligt att ta fram alla kollageprylar, det var ett bra tag sedan jag gjorde något i denna teknik och jag hade glömt bort hur jävla obekvämt det är att sitta på golvet. Min nästa ateljé ska ha ett svinstort bord där jag kan stå och jobba.

Jag parallelljobbade på två grejer som jag brukar göra. Väldigt praktiskt. Om man kör fast på den ena är det bara att byta bild och jobba vidare. Men jag vill också göra två verk så att BOS kan välja den de tycker är bäst. De blir troligtvis klara nästa vecka så jag väntar med att visa dem till dess. Mer information om BOS (Borneo Orangutan Survival) och mitt deltagande på välgörenhetsauktionen finns på deras hemsida.

Nu ska jag fira med en bira.