onsdag 25 november 2009

Nytt verk på konstbar och dagens outfit.


Sådärja. Nu finns det ett till verk av mig på Konstbar.

Titel: "Diaries 5-1"
Upplaga: 20 ex
Storlek: 60x60 cm (inramad 80x80 cm)
Pris: 2.600:- (inkl. ram)
Tips: Slå till.

På vägen till Konstbar så lämnade jag av lite utrensade kläder på Stadsmissionen. Inne i butiken var det en t-shirt som talade till mig. Jag såg att den var alldeles för liten men tänkte att i kombination med texten på magen kunde det säkert se lite roligt ut. Det gjorde det inte. Bara sorgligt. Men hade jag varit 15 år yngre hade det säkert sett assnajdigt ut.

Denna bloggs första 'dagens outfit' blir alltså:

35-årsflebbig snubbe i för liten tisha med patetiskt tryck.
Slitna jeans med hål i röven.
Armband från turistö i Thailand.
Kamera.



Jag ångrar mig, jag ser ju asball ut. Jag går och köper den.
.
.
.
.
Nej förresten, patetiskt.
.
.
.
eh. Hjälp.