fredag 6 november 2009

Svennebananfredag i soffan.

Fredagskvällen bubblar och här sitter jag framför tv:n och glor på idol. Som jag inte ens tycker är kul. Men jag har öppnat en flaska vin och har det ganska roligt åt Akira när han dansar till olika låtar på spotify. Mötley Crue verkar han gilla, eller kommer nog göra det snart i alla fall.

Men. Jag har faktiskt inte ett dugg emot att sitta här och svennebanana. Jag skulle inte vilja vara någon annanstans just nu utan trivs väldigt bra. Denna period är speciell och högst tillfällig, jag kommer antagligen att tänka tillbaka på våra soffdagar med lillefjant och känna saknad.

Min utflykt till Skärholmen tidigare idag var en succé. Jag hittade allt jag behövde och lite till. I morgon är det jag som sätter igång och jobbar i ateljén på allvar. Äntligen.

Akira får ett välbehövligt byte mellan två uppträdanden.