tisdag 6 april 2010

Min nya atte!

Då är man stolt ägare till ett förstahandskontrakt i det nystartade ateljékollektivet Platform Stockholm. Jag fick sista rummet på tredje våningen med en fantastisk utsikt, till och med lite sjöglimt. Själva ateljén är ungefär dubbelt så stor som min förra och jag är så jäkla sugen på att göra i ordning och flytta in direkt. Fast vi drar ju till NYC på lördag så jag hinner inte göra så mycket, det stör mig.

Jag funderar på att ev. hyra ut den medan vi är borta (och under sommaren) så om DU letar ateljé och vill ha mitt rum april-augusti så hör av dig. Bara för att jag är så schysst så hyr jag ut för 2.500:-/mån (jag betalar 3.500:-). Men fundera inte för länge, på lördag drar vi som sagt.


Nöjd med beslutet. Fan vad jag ångrat mig om jag inte tagit den.


Både Maria och lillen verkade trivas.


Inte så tokigt att vara granne med Färgfabriken.


Min nya utsikt, kolla Simpsonsmolnen!



Korridor och gemensamt utrymme. Det är 22 ateljér på min våning.