lördag 17 april 2010

Mitt favvoprogram väntar

Det är kvadruppelavsnitt av Americas funniest home videos så det blir en kort sammanfattning av dagen. Vi har såsat ganska hårt, drog iväg en sväng till Soho där jag köpte en tröja, innan det hittade jag en liten vass kniv i en kinaaffär (häromdan köpte jag en stor). Jag älskar att köpa knivar, kanske för att jag gillar att laga mat och hatar dåliga verktyg. Och så hittade vi äntligen vaxdukar (till våra glasbord) i den där asstora kinaaffären på Broadway. Som vi har letat.

Efter en sväng till en bar gick vi hem och nu ligger lillen och sover medan Maria är ute och jagar mat. Jag pallade inte med den där affären idag igen, varje gång jag går dit tar det typ en timme och jag får inte med mig något vettigt hem. Och så kostar det alltid 30 dollar. Vi hittade en veganrestaurang runt hörnet som verkar grym, hoppas hon tar med sig något därifrån istället.

Nu måste jag ta en öl och kolla på AFV.