lördag 15 maj 2010

Tatueringar, skägg, muskler och jag

Detta är andra gången (av två möjliga) som jag kommer hem ogaddad från en tatueringsmässa. Inte ok. Jag var dock extremt nära att tatuera ett old school-hjärta på insidan av handleden men jag pallar inte riktigt med tanken på att ha nålar stickandes där. Efter några whisky kanske?

Jag fick iallafall några uppslag, lite ideér och massor med visitkort. Vi har en månad kvar i stan så jag hinner lätt göra något om jag vill. Fast allra, allra helst skulle jag vilja tatuera mig i Japan. Det borde snart vara dags att åka dit igen.

Roseland Ballroom. Gammal skön lokal.


Jag smälte inte in helt bland alla skägg och muskler.


Traditionellt japanskt handhackande.


Det enda jag fick med mig var en tisha från Hells Angels NYC. Deras klubblokal ligger bara några kvarter från oss så man kan nästan säga att jag är medlem nu.



På vår gata var det full fart som vanligt när jag kom hem. Vi bor där vid gatlyktan i mitten.