måndag 4 oktober 2010

Dessutom är det avdragsgillt



Det är inte så att jag plötsligt fått in en massa pengar eller känner mig rik, jag råkade bara gå in i Paper Cut (världens bästa lilla affär) när jag var ute med lillen och drabbades av köpjävul. Skulle bara in och kolla lite men när jag efter bara några minuter plockat på mig filmer för nästan 700 spänn så rusade jag till kassan innan jag ens hann titta åt böcker och tidningar. Det kunde lätt blivit dubbelt så dyrt.

Men ibland måste man unna sig lite grejer och "Lost in La Mancha" har jag velat se hur länge som helst, Hunter S. Thompson är en husgud, Tokyo går aldrig att tröttna på och "Exit through the gift shop" (mina tankar om den här) är en av de bästa filmer som gjorts de senaste åren. Ett bra inspirationskit helt enkelt.

Och så fyller jag ju år snart.