måndag 7 september 2009

Flera bilder på konstbar.



Jag har visst skrivit lite långa och svamliga bloggar den senaste tiden. Ska försöka att hålla mig lite kortare. På twitter är det ju inga problem att fatta sig kort. Det borde det inte vara här heller.

Har just varit på Konstbar idag igen. Mina grejer är så populära att vi bestämde att lägga till ytterligare en bild, så nu finns det fem olika att välja på. Det är ju jätteroligt att så många vill ha mina verk i sina hem och vi tänker inte sätta oss emot det. Speciellt dyrt är det inte heller. Man får en numrerad reproduktion (ca 80x80 cm inkl. ram, upplaga 20 ex.) monterad och klar för under 3000 kr. När de är monterade i ram och glas ser de verkligen jättebra ut. Vem vet, kanske en bra pensionsförsäkring?

Lite bilfix blir det idag också. Ett slitet däck ska bytas och vänlig svärfar är i detta nu på väg med ett bättre begagnat. Hoppas det blir bra, det kan vara skönt att ha en bil som inte riskerar att punkteras när man ska köra till och från BB inom kort.

Bilden ovan tog jag på Hötorget häromdan. Jag gillar duvor, till skillnad från många andra. Och ja, jag vet att de sprider sjukdomar men man behöver ju inte ha dem i munnen. Tanten med rollator som fes på mig idag tycker jag känns värre. Äckelpäckelgumma.