onsdag 9 juni 2010

Det var precis som i Miami Ink

Jag hade inte tänkt göra min egen design på tatueringen egentligen, har hela tiden sagt att det skulle kännas bättre och roligare om någon annan gjorde den. Ändå satt jag hela morgonen och skissade på en grej - som jag var grymt nöjd med - och tog den till tatueringsstudion. Jag blev tokdissad. Rejält sågad. Och kanske med all rätt eftersom jag inte riktigt vet vad som håller eller ej för en tatuering. Det var ju därför jag skulle låta någon annan göra jobbet, råkade bara glömma bort det.

Hur som helst, hon ska skissa upp en ny grej nu när hon vet vad jag vill ha. Jag tror att hon sätter ihop något grymt och imorgon kl. 3 är det dags. Äntligen!


Kolla den fina tomten.


Det är exakt sånt här jag kommer att sakna. Bland annat.


Hells Angels NYC's högkvarter ligger nära där vi bor.


Eftersom det inte blev någon gadd idag så gick jag till baren med den goda weissbieren och tröstade mig. På muggen hängde den där spegeln som påminner en om att tiden rinner iväg. Det blev ett bitterljuvt besök.



Men då gick jag och mötte upp Akira och Maria vid vår lokala lekpark och allt kändes ljusare igen.