fredag 17 september 2010

Daniel Milton + pris



Jag blir ofta kontaktad av folk via mejl som är intresserade av att köpa någon av mina målningar och undrar vad de kostar. Jag svarar och hör sedan aldrig mer ifrån dem. Undrar vad de förväntar sig egentligen - att alla mina grejer kostar tusen spänn därför att min verksamhet egentligen är en välgörenhetsinrättning? Det finns gott om hobbymålare där ute om ni vill ha något billigt.

Sedan har jag allt oftare märkt att folk googlar på mitt namn tillsammans med 'pris' - så för att bespara alla er nyfikna massor med tid och energi så kommer man i fortsättningen att hamna på detta inlägg och får följande svar; runt 25.000:- (ja nu alltså, om några år får man nog lägga på en nolla).

Och när jag ändå håller på:

Jag har inga planer på att hyra ut min ateljé.
Att jobba som konstnär är underbart.
Vuxenblöjor hittar du här.