onsdag 15 september 2010

Om att låta saker komma till en (2)

För några veckor sedan hade jag ingen koll, ingen planering och tänkte på mitt vanliga vis att saker löser sig. Och det gör de ju (som jag skrev i ett tidigare inlägg) men nu börjar det nästan bli löjligt. Fast på ett bra sätt alltså.


Galleri Uusitalo i Helsingfors hörde av sig idag, de hade sålt alla målningar de hade kvar av mig och vill att jag skickar över fler. Dessutom undrade de om jag var intresserad av att ställa ut där igen 2012.


Pratade just med Rikard på Galleri Mårtenson & Persson som ev. planerar en separatutställning med mig på deras galleri i Båstad sommaren 2011.


Separatutställningen på Galleri Thomassen i Göteborg är ju redan spikad till 2011 (men inget datum ännu).



Och när jag ändå håller på så kan jag inte låta bli att skriva att jag ska ställa ut separat på Eksjö konsthall (fast allt inte är riktigt klart) någon gång under 2012. Jag har en del att göra ett tag framöver med andra ord.