torsdag 2 september 2010

Memory lane 2 september

Maria är på reklamfest, lillen sover och SVT-play strejkar. Jag knäpper en bira och bjuder på en liten flashback.


I september för fem år sedan bodde jag på ett berg vid Tekniska högskolan och hade bara känt Maria i några månader. Titt vad unga vi var (ja, iaf Maria, jag ser lite schleten ut).


I september för fyra år sedan hade jag min första utställning i Stockholm. Det kom otroligt mycket folk och vinet flödade. Jag hade visserligen redan sagt upp mig men det var nog efter den kvällen jag VERKLIGEN bestämde mig för att satsa fullt ut.


En septemberkväll för tre år sedan var jag och mitt sneda långfinger på fest hos Johnny. Shit vad många gånger jag stått och rotat i den där kylen.


I september för två år sedan hade jag vernissage på ett galleri vid Karlaplan som jag tack och lov inte samarbetar med längre. Men som synes flödade vinet ganska bra där också.



I september förra året hade vi ingen aning om hur Akira såg ut.