torsdag 18 februari 2010

Tackelitacktack!



Som bloggare uppskattar man (jag) all typ av respons och då blir man (jag) glad när någon tar sig tid att kommentera vad man (jag) skrivit. Det handlar ju om många, många timmar vid tangentbordet varje månad. Bloggar skriver inte sig själva.

Extra glad blir man (jag) när någon (Lisa) har funderat över varför min blogg är värd att ägna tid åt och sedan lagt en stund på att skriva om det. Jag kommer inte att skicka 'awarden' vidare (inte min grej) men det värmde att läsa hennes ord:

- Daniel får den för att han är en kreativ person i ordets sanna bemärkelse. Dessutom skriver har väldigt bra och uppdaterar bloggen med text och bilder minst en gång om dagen. Kreativt! Dessutom kanske han kan fixa till awarden så den blir riktigt riktigt snygg? Jag gillar människor som vädrar sina åsikter, och det gör Daniel. Har man "måste-tycka-lika-för-att-gilla"-behov kan man kanske få problem. Egna sådana. För det skiter han i.

Nominerad är även Opinionsbildaren - en värdig vinnare om du frågar mig. Läs!